De cirkel is rond

30 maart 2019 - Perth, Australië

Want na 5 weken geconfronteerd te zijn met wheatbelt, eindeloos vaak spoorlijnen passerend die vroeger werden gebruikt voor het transport van de wheat, roadtrains die tegenwoordig de wheat vervoeren, zijn we aanbeland op de camping in Rockingham waar we enorme wheatsilo's als achtergrond hebben en van waaruit de wheat per schip naar waar dan ook vervoerd wordt.

2 plaatjes van de camping: de toegewezen plek,bloedverzengend  heet beton en de grasplek  die gelukkig ook beschikbaar was, een wereld van verschil.

Morgen Freemantle, weekend markt.

Bertenpeet

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cara:
    30 maart 2019
    Mooi plekje op de camping😎l
  2. Marian van Haaren:
    30 maart 2019
    Groeit het wheat er tussen de stoeptegels? Niet mijn omgeving vrees ik. Veel plezier op de weekend markt.
  3. Marian van Haaren:
    30 maart 2019
    Ik lees dat Fremantle een historische plaats is voor Australische begrippen. Nog wel iets meer te zien dan een weekend markt.
  4. R&R:
    31 maart 2019
    Na terugkeer van onze eigen vakantie was het een hele klus om al jullie belevenisverhalen vanaf 15 maart door te lezen en de foto's erbij te bekijken. Maar wel heel leuk om dit alsnog even te doen en op die manier jullie avonturen mee te beleven! Wij wensen jullie hier vanuit Ede nog een paar hele mooie dagen toe en een veilige thuisreis!!!