Lijn 4

20 maart 2019 - Perth, Australië

Walpole naar Pemberton,iets meer km' s dan de afgelopen verhuizingen.Kreeg na 91 km National Park bijna last van National Park blindheid = polder blindheid in ons eigen kleine landje.

Pemberton op het eerste gezicht een lieflijk dorpje,iets meer dan alleen een doorgaande weg waar aan de lokale ondernemers zich gevestigd hebben.

Pemberton heeft een trammetje! En niet alleen een trammetje maar  ook een verzameling oude roestige locomotieven en andersoortige  treinstellen. Trammetje rijdt 2x per dag van Pemberton naar Warren River bridge .Dwars door  nog veel meer national park. Wij mochten met lijn 4. Leuk ritje van zo'n 2 uur. Halverwege een korte stop om the Cascades te bewonderen.Zelfs emu' s gespot.Zie foto' s van Peter.

We moesten ook nog nieuw campingmeubilair aanschaffen .Onze 2 campingstoelen zijn op een raadselachtige manier verdwenen... .......

​​​​Bertenpeet

1. Marian van Haaren:
    20 maart 2019
    Leuk selfie in het trammetje en stevige beek. Nog meer Karri-bomen (Eucalyptus) in de omgeving lees ik. Weet nu dat ze inheems zijn in Australie.
  2. Iet van Haaren Slee:
    20 maart 2019
    Leuk dat trammetje, rammelde het erg? Waren er geen mensen op de camping aan het stoelendansen?? Je kan toch niet alles gaan vastbinden:(
    En olifanten zijn er dacht ik niet meer in Australië maar er zijn van die mooie bomen, ook een toeritische attractie. Jullie hebben meer natuur als cultuur gesnoven, rustgevend toch! Thuis heb je de veluwe, mini natuurpark, soort madurodam.