Schaapjes op het droge

13 maart 2019 - Perth, Australië

En wel 18000 all together.Iedere week opnieuw worden die op woensdagochtend verkocht a gemiddeld 100 dollar per schaap .En een lucht........Schapen waren opmerkelijk rustig. De veilingmeester die in een moordend tempo alle "pens" afliep met in zijn kielzog een kudde handelaren die met een minimale beweging van hun duim een bod deden, maakte meer herrie. Leuk om gezien te hebben.

Toen richting Albany. Eindelijk , 40 km voor Albany kwamen we een dorp tegen dat er niet uitzag als een wildwest spookstadje,zoals dat tot nu toe wel was.Mount Barker was de moeite waard om even rond te lopen,het kan dus wel.

Van Albany nog niet veel gezien.Camping is prima, aan de rand van de Zuidelijke Oceaan.

Hier gaan we het wel 3  dagen/nachten uithouden.

Bertenpeet

1. Peter g. J.:
    13 maart 2019
    was er geen klein leuk lammetje bij voor de Annahoeve??
    Hondjes weg, dus ruimte en tijd voor iets geheel anders.
    Ik regel op Spl de invoer !!!!
  2. Iet van Haaren Slee:
    13 maart 2019
    Wat een hoeveelheid schapen en hutje bij mutje zo te zien, acharme toch. Maar bij hun nieuwe baas mogen ze vast de wei in!?
    En die oceaan is wel erg blauw, is het warm water? Maak er wat moois van!
  3. Marian van Haaren:
    13 maart 2019
    Daar is de Viehschau in het Diemtigtal niets bij, maar daar worden geen koeien verkocht. Ze kunnen er wel prijzen winnen. Hier dus niet aan de orde.
  4. Loes van Haaren:
    13 maart 2019
    Mooi hoor allemaal. Heb even al jullie blogs gelezen. Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie hele mooie landschappen en dorpjes e.d. tegenkomen.
    Schaapjes ook erg leuk.