Sunset

10 maart 2019 - Perth, Australië

Wave Rock verlaten. Op naar Hopetoun. De zuidkust waarvan iedere Australiër roept: oh you love it  down there.  We'll see.

Na bijna 180 km kwamen we in Ravensthorpe en je verwacht het niet op een zondagochtend om een uurtje of 11 : er moest geblazen worden. De eerste alcoholtest ooit voor mij! Gelukkig waren mijn bloedsuikers ,na een ochtendlijke hypo weer op orde.Kan ook nog weleens een dronken gevoel geven. Dus we mochten door! Terug van de supermarkt werden we weer aangehouden , je weet maar nooit wat die Nederlanders op zondagochtend allemaal  nuttigen. (Jonge jenever  na een zware preek van een dominee....) maar nee,niet weer blazen.

Hopetoun is ja, wat is Hopetoun. Een badplaats waar het zomers vast buzzling is with  tourists. Nu uitgestorven , maar  zie foto  een beautiful sunset!

1. Peter g. J.:
    10 maart 2019
    De sunset is echt mooi. De rest maar gouw wegspoelen met een heerlijke wisky. Dan heb je echt een reden om te moeten blazen.
  2. Iet van Haaren Slee:
    10 maart 2019
    Ja de zaterdagavond dus niet doorgezakt, daar dus ook een gewoonte. Heerlijk strand!! Wijds uitzicht en kabbelend water, en de zonsondergang, wat wil een mens nog meer. Ga maar zo ontspannen verder met genieten! Dagdagdag Iet
  3. Fuzzy:
    11 maart 2019
    Echter een mooie sunset daar. Het was ook een lieve foto van jullie geweest was het niet dat Peter iets tussen zijn lippen heeft hangen.