And the winner is

27 maart 2019 - Perth, Australië

Als het gaat om leuke plaatsen/dorpen in West Australië dan is voor het gedeelte  dat wij  gezien hebben Busselton de absolute nummer 1! Hele dorp/stadje  is gesitueerd in een parkachtige omgeving. Heel goed onderhouden, prachtig groen .Heerlijke wandelpromenade langs de oceaan ,een buitengewoon leuke speeltuin  en dan natuurlijk de jetty. Was dus een zeer aangename dag in Busselton en als klap op de vuurpijl: de eerste plek waar ze schepijs verkopen, mmmmmm. Was het beetje meer insuline meer dan waard.

Zie foto's

Morgen Harvey. Harvey ? vroegen  de gepensioneerde kaartjes controleurs zich af. Waarom Harvey? Nou , omdat dat halverwege tussen hier en Perth ligt.We zullen zien.

Bertenpeet

1. Marian van Haaren:
    Foto's???
  2. Iet van Haaren Slee:
    27 maart 2019
    De geschiedenis van Busseton klopt met jullie beleving, reed er nog een treintje over die lange pier? En ik zie dat het einde van de reis in zicht komt, altijd een weemoedige tijd vind ik. Veel plezier in Harvey, wie weet weer schepijs, is toch erg lekker in Australië?!!!!
  3. Peter g. J.:
    27 maart 2019
    Geen foto's maar zeer enthousiaste verhalen. Dat rijmt niet met elkaar. Maar dit is een hoogtepunt na ruim 4 weken touren in West Australia. Hopelijk volgen er nog een aantal. Het einde van de reis nadert snel😂😂😂😂🇦🇺
  4. Loes van Haaren:
    27 maart 2019
    Fijn om zulke positieve verhalen te lezen. Peter, heerlijk hè even dat gips van je arm! Wat goed trouwens dat dat zo kon. Hoe lang nog? Ook al nadert het einde van jullie verblijf daar geniet nog van alles wat je toch nog gaat tegenkomen!
  5. Iet van Haaren Slee:
    28 maart 2019
    Ja de trein en was dat een aangenaam tochtje? Mooi weer zo te zien en de peuter goed beschermd tegen de zon👍 veel plezier nog.
  6. Marian van Haaren:
    28 maart 2019
    Leuk treintje en leuke speelplaats. Boot scheefgezakt? Nog iets bijzonders aan het eind van de pier? Of alleen maar water?