Beetje jammer

5 april 2019 - Leuth, Nederland

Hebben we eindelijk bruine benen is het 7 graden........

We zijn heelhuids thuisgekomen. Klein beetje vertraging want collega van Peter van Haaren, vond het nodig om op Dubai airport met zijn vrachtwagentje tegen het landingsgestel van ons vliegtuig te rijden.  Uurrtje vertraging,  alle procedures weer opnieuw.

En nu acclimatiseren tot ons volgende tripje. Verweggistan zal het niet worden, misschien  rondje  Europa, retourtje Zuid Spanje?

Of " gewoon" Engeland al  dan niet met visum.

Dit was het voor Bertenpeet.

De groeten

1. Peter g. J.:
    5 april 2019
    Ik stem tegen deze uitspraak. Leuth uit de EU. Voel mij zeer ontdaan door deze stelling. Collega's van mij houden juist toezicht dat dit soort incidenten niet plaatsvinden. Maar lekker weer thuis het wordt lente. Zeg alleen niet wanneer. Gr
  2. Marian van Haaren:
    5 april 2019
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Dubbele jetleg: tijd en temperatuur. De winterjas komt voorlopig nog wel van pas, uitzonderingen daargelaten.
  3. Iet van Haaren Slee:
    5 april 2019
    Jaaa retourtje zuid Spanje, jullie zijn van harte welkom en er is ontzettend veel te zien. Je kan ook een heel leeg dorp kopen!! En in mei is het vast wel bruine benen weer, afentoe een zonnebankje om die benen bruin te houden. Tot in mei in ons mooie vader en moederland.