Ontwenningsverschijnselen

1 april 2019 - East Perth, Australië

Na een heerlijk kopje koffie bij Trish and Bruce,de eigenaren van die gigantische caravan die ik gisteren beschreef ,Bruce 73, Trish 78 en van plan  om binnenkort   4 jaar  de hort op te gaan en een  "rondje" Australië te doen, op naar Britz en daar zonder kleerscheuren gearriveerd met bijna 4000 km op de teller.

En nu wennen aan het camperloze leven,beetje ontheemd. Ruimte om je koffer zomaar open op de grond te laten liggen,niet naar de IGA voor de dagelijkse boodschappen en op zoek naar een extra koffer. De 2 die we nu hebben barsten aan alle kanten uit hun ritsen, door alle goedbedoelde rommel die we hebben aangeschaft in de afgelopen 6 weken.

Eerste indruk van Perth: wonderlijk. Redelijk nieuwe hoogbouw, ook oudere gebouwen maar niet zo oud als dat je ze bijvoorbeeld in  Good Old Engeland tegenkomt. Ze doen hun best om er wat van te maken zullen we maar zeggen.

Morgen Perth verkennen met the Red Cat.

Bertenpeet

1. Cara:
    1 april 2019
    Goede reis terug en tot ziens in Leuth
  2. Iet van Haaren Slee:
    1 april 2019
    Wel mooi maar een beetje rommelig dat hypermoderne en dan zon mooi oud gebouw. En ondanks de hollandse zuinigheid toch de koffers overvol ;)
    Fijne dag morgen en laat dat heerlijke vakantie gevoel nog maar even blijven.
  3. Marian van Haaren:
    1 april 2019
    Een 'rondje' Europa is wellicht teveel gevraagd (valt wel heel veel te zien), maar misschien kunnen jullie dit jaar die mislukte reis naar de UK overdoen. Als we er na de brexit nog welkom zijn.
  4. Loes van Haaren:
    2 april 2019
    wat een verschil in gebouwen. Heel erg mooi trouwens, dat oude.
    Tja wolkenkrabbers: je kunt er nergens meer omheen ;)