Resumé

3 april 2019 - Perth Airport, Australië

En daar zitten we op Perth Airport. Ready om explosief vrij naar huis te gaan.

Vandaag Perth dierentuin bezocht. Bleek meer een tuin dan een dierentuin te zijn. Erg weinig levends gezien. Er waren zelfs kooien waarin opgezette dieren stonden. 1 Olifant, 1 tijger, beetje sneu allemaal.

Toen naar Jacobs ladder. Al een tijdje niet meer geklommen dus dat werd wel weer eens tijd. 240 treden. Er waren joggers die de trap. 3 x op en afgingen,pffff.

De middag doorgebracht met het aanschouwen van een gymles  van jongens van  het Mercedes college. Die waren na 1 1/2 uur uitgeteld, maar niet heus. Een spelletje rugby met als bal een frisbee, 30 minute n  maximaal en daarna 1 uur op de  parkbankjes hangen, heel apart.

En nu dus the airport.

Tijd voor een resumé:

West Australië is niet onze ideaalste   vakantiebestemming. Te weinig afwisselend, lange km's hetzelfde. Wel fantastisch weer en behalve de buschauffeur van de bus van vliegtuig naar hotel allemaal aardige mensen. Erg veel met een link naar Nederland.

De familie Altezwaar is goed vertegenwoordigd in Australië.

Opvallend weinig zonnepanelen en windmolens.

Kortom we zijn blij dat we hier geweest zijn maar het zal zeker eenmalig zijn en blijven.

Dank voor jullie leuke en lieve reacties.

Berte

1. R&R:
    4 april 2019
    Zo....het zit erop. Weer terug naar/in NL. Ook wel weer fijn toch?!
    Het was leuk dat jullie ons via dit blog op de hoogte hebben gehouden van jullie Aussie-trip. Bedankt daarvoor!
  2. Jos:
    4 april 2019
    das toch snel gegaan allemaal goede reis terug gaan dan snel weer koffie drinken en de 800 lijst uitdraaien
  3. Sylvia:
    5 april 2019
    Hoe zijn jullie erop gekomen om daar naar toe te gaan in the first place? Misschien nog een keer naar de andere kant van Australië? Maar rondje Europa is ook heel mooi en zou dan wel kiezen voor een enkeltje zuid Spanje 😛