Disneyland

27 februari 2019 - Beaconsfield, Australië

Op de verjaardag van oudste zus,,75, jaja, naar Fremantle om daar de gouddelvers sfeer op te snuiven.Wat mij  (Bert) betreft lijkt het op Disneyland Parijs, Mainstreet. Allemaal net niet. Eerst de VOC geschiedenis bekeken, wat restanten van de Batavia, in het  shipwreckmuseum. Was maar 1shipwreck en veel gevonden voorwerpen. Daarna 2 korte broeken voor Peet gescoord  bij de Optshop=kringloop.Hoog toeristen gehalte,geen Lourdes maar niet echt heel bijzonder dat Fremantle.

Vanmiddag boekje lezen,beetje dutten en bekijken wat de volgende bestemming zal zijn.

Ter uwer informatie :Peter kan best goed uit de voeten met zijn gipse arm.Heel veel medeleven van Jan and everybody. Wil je aandacht en heb of wil  je geen hond:neem een gipse arm.

Bertenpeet

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marian van Haaren:
    27 februari 2019
    Tja, dat is wat anders dan een dagje R'dam met Snellinckstraat, Maastunnel, de Euromast en niet te vergeten ons oude lyceum aan de Breitnerstraat (inmiddels omgebouwd naar luxe appartementen). Omdat het gebouw open was voor werkzaamheden konden we binnen een kijkje nemen. En dat bij een voor februari tropische temperatuur van rond de 18 graden, warmste 27 februari sinds de metingen.