Niks

7 maart 2019 - Perth, Australië

Te melden, niks te zien in de wijde omgeving.Lake pink zou de moeite waard moeten zijn,aldus de enthousiaste ambtenaar gisteren bij the Shire,alwaar we ons moesten melden voor een plekje/code washok op de camping.

Vol goede moed op weg naar het mysterieuze Lake pink. Mede camping bewoner die hier al 9 weken verblijft adviseerde om daarna nog door te rijden naar het eerstvolgende plaatsje,zou al met zo'n 20 km van de camping zijn. Afijn het Lake was allesbehalve roze,zelfs geen schijn van roze, dorp was 45 km weg (Shakelton) en helaas had de plaatselijke kunstenaar besloten om geen workshops meer te  geven en ook geen publieke toegang meer tot zijn tuin.

De 45 km die we reden verschilden in niks van de ruim 180 die we gisteren hadden gereden. Het is niet te omschrijven/vast te leggen op foto hoe het landschap kilometer na kilometer hetzelfde is. De hele horizon beslaat ,inmiddels geoogstte, wheatvelden.

Quairading is een dorp met grote ambities, behalve de huidige camping plaatsen moet het plaatselijke sportveld er binnenkort aan geloven,wordt opgeofferd voor nog meer camping. Ook hier is een OP shop die gerund wordt door Betsy.Bij de lokale Ah zowaar suikervrije chocolade gevonden! Tot nu toe werden we doodgegooid met glutenfree,dus Marian, no worries, OV is  goedkoop in Australië, ik zou het er een keer op wagen.

Maar het hoogtepunt van Quairading is een helaas gesloten showroom waar een witte Alfa Romeo GTV staat te pronken.......

Foto,s volgen via omweg.

Bertenpeet

1. Iet van Haaren Slee:
    7 maart 2019
    Inpakken die Alfa Romeo en versturen;)
    Ja die oneindige saaie wegen, dat is hier toch wel wat anders. Wat doe je op zo'n rit? Automatische controle en tukkie doen wellicht? De mrnsrn bij die bushalte zijn erg prachtig, gemaakt denk ik van alles wat de maker kon vinden. Heel origineel.
    Al plannen om morgen geen slaapverwekkende tocht te maken? Veel plezier!!