Zoek de 10 verschillen

22 maart 2019 - Augusta, Australië

Dat hebben we vanochtend geprobeerd onderweg van Pemberton naar Augusta.

We zijn tot 4 gekomen t.o.v. het stuk Walpole -Pemberton:

1 we moesten 3 x linksaf

2 het regende

3 veel roadtrains zoals ze dat hier noemen

4 veel mede vakantiegangers met caravan/campers.

En toen kwamen we aan in het pittoreske Augusta. Gebruikelijke procedure: boodschappen doen en op naar de camping.

Inmiddels droog maar wel stevige oostenwind.

Vanaf camping lopend naar dorp met voortuinen met prachtige Chinese rozen en een  paar zeer speciale winkels , o.a. een bookshop van the Rotary waar ze zelfs Nederlandse boeken hebben (a first) en een winkel genaamd What's that , waar ze Tonka verkopen en honderden speciale lp,'s. En vele andere artikelen die wij nog nooit ergens gezien hebben. Mooi cadootje gevonden voor zwager Henk( nee Henk, geen lp).

Stroll along the beach.Zie foto,'s

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter g. J.:
    22 maart 2019
    Het begint echt een beetje op vakantie in een ver oord te lijken. Zijn goed bezig maar kon ook niet de verschillen traceren.
  2. Iet van Haaren Slee:
    22 maart 2019
    Een toyota starlet dinkey toy?? Amusant dorp dus en vliegeren op een verlaten strand is leuk toch! Wat eten jullie vandaag? Dagdagdag Iet
  3. Iet van Haaren Slee:
    22 maart 2019
    Tonka is prachtig kado voor Léan!!
  4. Marian van Haaren:
    22 maart 2019
    Jullie reis ging wederom door veel bos. Gelukkig wat leuke winkeltjes in Augusta, die misten jullie volgens mij. En er is daar nog een toeristisch uitstapje mogelijk: Mammoth Cave, zo'n 35 km naar het noorden (in de buurt van Boranup). Deze cave lijkt mij goed toegankelijk, er zijn zelfs audiotours. Lijkt mij een must!
  5. Marian van Haaren:
    22 maart 2019
    Vergat even je claustrofobie Bert. Jammer, is echt mooie grot.