nog 4 nachtjes slapen

16 februari 2019 - Leuth, Nederland

en dan gaan we, gesponsord door de Staatsloterij,naar West Australie.

Vliegen naar Dubai en dan naar Perth.

Vrijdag staat ons campertje klaar in Perth en gaan we bijna 6 weken rondrijden! Olé!

Wat wifi betreft is West Australie een ontwikkelingsland, mede door het geringe aantal bewoners, dus we moeten afwachten of en wanneer we jullie kunnen informeren over onze belevenissen.

We gaan het in ieder geval proberen.

Bertenpeet.reislogger.nl

1. Cara:
    16 februari 2019
    Wow, heerlijk! Goede reis en ga ervan genieten samen! C&M
  2. Peter vierwind:
    16 februari 2019
    Het is jullie gegund maak er een mooie belevenis van heel veel reis plezier Marijke en Peter
  3. Jos:
    17 februari 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht vanuit Thailand alvast een hele goede reis en geniet er samen van we gaan jullie volgen en vergeet de 800 lijst niet
  4. Fuzzy:
    17 februari 2019
    Geniet er van iedere moment van je geweldige reis en pas goed op jezelf, ik gun jullie het wel. Ik zal je blog aandachtig volgen en ik zal proberen mijn best te doen om niet jaloers op jullie te worden.
  5. Brigitte Reuvers:
    17 februari 2019
    Heerlijk, lekker zes weken weg.. Ik wens jullie een hele goede vlucht, geniet er van en leuk om jullie verhalen te kunnen volgen.
  6. Henk van wijk:
    17 februari 2019
    Hey Pete om alvast in de stemming te komen ik ben benieuwd have fun groet van ons aan jullie beide hen Jolanda
  7. Iet van Haaren Slee:
    18 februari 2019
    Jippie, nog even een hollands dagje wegwerken en dan Fasten your seatbells en vliegen maar. Vast een hele goede reis toegewenst en vrijdag dé start van een fijne vakantie. Liefs van Iet
  8. R&R:
    19 februari 2019
    Maak er saampjes iets moois en onvergetelijks van!!! Groeten uit Ede
  9. Iet van Haaren Slee:
    20 februari 2019
    Dé dag is aangebroken! Hele goede vluchten en een zonnige start in Perth. Dagdagdag Iet
  10. Rian:
    21 februari 2019
    Prettige trip! Veel plezier! Houd je haaks!
    Groeten uit Beuningen!