Downunder

21 februari 2019 - Perth, Australië

We zijn er! Na een moeizame begin van onze eerste vakantiedag,bekeuring vaneen overijverige boa, viisum dat  tniet geldig was,want op mansnaam en dat moet de meisjesnaam zijn,zijn we  op tijd gearriveerd op Perth airport. 2 speurhonden doorstaan,alles keurig aangegeven wat niet nodig bleek. En toen met  de bus ,onder een zwaar bewolkte lucht, echt waar, naar het hotel gereden. Het voelt.als 8 uur ,s avonds. Op mijn " Nederlandse "horloge is het 13.20.afgelopennacht om kwart voor drie werd er  een ontbijt geserveerd: kip met gesauteerde spinazie,aanrader als ontbijt.

Nu lekker slapen en morgen met de bus naar Britz de camper ophalen.

De groeten

Bertenpeet

Beetje warrig verhaal, goede weergave van hoe we ons voelen

1. Dorian:
    21 februari 2019
    Na deze start kan het alleen maar beter worden. Fijne vakantie! Groetjes, Ton en Dorian
  2. Marc van Bers:
    Hoi B&P
    Fijn dat jullie goed zijn gearriveerd.
    Wel blijkbaar met wat hobbels, maar toch!
    Een goede start gewenst met de camper!
    Ik ben benieuwd naar de verhalen!
    Gr Marc en Cara
  3. Marian van Haaren:
    21 februari 2019
    Geen idee hoe laat het nu bij jullie is. Slaap lekker, je zal wel een paar dagen nodig hebben om in het juiste ritme te komen. Groet, MRT
  4. Bau:
    Wat is een boa?
  5. Bau:
    Bijzonder onaangename agent?
  6. Joke van Haaren:
    21 februari 2019
    Yeah, jullie avontuur is dus 'echt' begonnen. Neem lekker je tijd om te acclimatiseren en heel veel plezier!
  7. Jos:
    22 februari 2019
    Voor eerst maar lekker gaan slapen en uit rusten het avontuur is begonnen
  8. Iet van Haaren Slee:
    22 februari 2019
    Maar zo heb je wel wat beleefd en die warrigheid is morgen verdwenen. En vanaf morgen mag jezelf aan het aanrecht. Veel plezier en veel mooie ervaringen. Dagdag Iet
  9. Mieke:
    22 februari 2019
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen,lekker dutten en fris aan jullie nieuwe avontuur beginnen.Nu hebben zelf de regie.Kijk uit voor de slangen in de bush.
  10. Fuzzy:
    22 februari 2019
    Jullie zijn in ieder geval veilig aangekomen, ondanks de tegenvallers. Geniet er van ieder moment, ook de tegenvallers, want wanneer je over een paar jaar terug kijkt blijken die tegenvallers toch mee te hebben gevallen. Kijk nu vooruit op jullie schitterende tocht en rij veilig.