Back to nature

3 maart 2019 - Perth, Australië

Met een enorme omweg van zo,n 100 km in Wanerie aangekomen.Beetje engelse omgeving, rather hillary.  geen ah/Jumbo/plus in de wijde omgeving, dus 46 km terug om naar de IGA  in Two rocks te gaan. En diezelfde 46 km ook weer terug.

Backtonature  zoals de camping heet is wat overdreven, ruime plek met elektra, badkamers als washok,dus zeker geen hole in the grond en wassen bij een idyllisch stroompje. Enige minpunt is dat het nogal " remote" is. Vooral als je vergeet dat de auto niet op water rijdt...... Eigenaar is een verlopen hippie die vandaag jarig is! Hip hip hurray!

Veel mensen uit Perth op de camping.Morgen is labourday waarop gevierd wordt dat we " maar" 8 uur per dag hoeven te werken. A public holiday .

Wilhelmina van Oorschot, u weet wel, hoorde ons Nederlands praten vandaar dat ze een praatje met ons maakte. Nederlands praten doet ze niet .Born and Raised in WA.

Trodelmarkten gibt es hier nicht, leider.(Jos)

Morgen dagtrip naar the Pinnacles, hé hé .Was onze eerste bestemming 10 dagen geleden.

Foto,s zijn gemaakt in Two rocks.

De groeten

Bertenpeet

1. Iet van Haaren Slee:
    4 maart 2019
    Grappig die hoofden, doet me denken aan het ingraven op het strand. Kregen jullie niet de neiging om er 1 mee te nemen, onder je arm ;) Dagdag Iet
  2. Fuzzy:
    4 maart 2019
    Leuk dat je naar de natuurverschijning gaat bij De Pinnacles. Daar kan je mooie foto's maken. Heb je nog Bush Spices gezien?