Now we are talking

4 maart 2019 - Perth, Australië

Dankzij Bennie's road, een gravel weg van 16 km,met 1 liter benzine over,bij de pomp in Lancelin gekomen, pffffffff.Daarna vol gas met een enorme zijwind naar the Pinnacles.En dat was de reis meer dan waard! Now we are talking Australia! Nog nooit eerder gezien ,heel  bijzonder. Zie foto's. Omdat we toch in de buurt waren nog doorgereden naar Cervantes. Als je g een keer Cervantes  zegt benje er al  doorheen, maaaaaaar er is wel een Cadizstreet! En toen weer terug. Gelukkig halverwege een andere route gevonden dan de heenweg,Dacht even dat we 30 Km niemand  tegen zouden komen, maar nee dat feestje ging niet door. Peter heeft trouwens een bizarre  fascinatie ontwikkeld: hij wil een foto maken van een dode,aangereden , kangoeroe.Hij heeft er 25  geteld maar ja stoppen bij 100  km per uur is niet zo eenvoudig. Gelukkig  lag er op het laatste stuk  van de route een  dood vosje, is behelpen, maar wel een foto waard.

Camping is inmiddels uitgestorven ,nog 1 vaste bewoonster en wij.Daardoor kregen we visite van 3  kangoeroe's!

Al met al an exciting Day!

Bertenpeet

1. Marian van Haaren:
    4 maart 2019
    Apart die pinnacles (kalksteenrotspunten). Zijn jullie ook naar het Pinnacles Desert Discovery Centre geweest?
    Wel triest dat er zoveel kangoeroes sneuvelen door het verkeer.
  2. Fuzzy:
    4 maart 2019
    Nu weet je waarom ze met Roo Bars rijden vooraan de auto.
  3. Peter g. J.:
    4 maart 2019
    Krijgen jullie niet de neiging iets te gaan ondernemen voor al die dode kangaroos.
    Jullie kan het ook zomaar overkomen zo'n springgeit voor je wielen. Een brekebeen is al te veel dunkt mij. Maar zag vandaag Perth 39 graden. Is dat de harde realiteit??., afzien dus maar denk dat het wel waard is. Wil wel meer spectaculaire foto's zien.!!!
  4. Iet van Haaren Slee:
    4 maart 2019
    Cervantes, Cadizstraat, dat is wel erg spaans, dus google geopend en ja hoor, Het plaatsje Cervantes is vernoemd naar een vergaan schip met de naam Cervantes. Maar waarom er een straat naar Cadiz is vernoemd?
    En nu op pad naar nog meer echt Australisch?! Indrukwekkend en triest zo'n dode vos en kangoeroe.
  5. Iet van Haaren Slee:
    4 maart 2019
    Mag je trouwens geen jerrycan meenemen? Anders wordt het duwen brrr.