Ordinaire day

12 maart 2019 - Perth, Australië

Gewoon 350 km verplaatst.  Katanning was het doel.morgenochtend is daar een gigantische sheepmarket. Als liefhebber van Shaun wil je daar naar toe.2  Overnachtingsmogelijkheden. Beide bleken niet aan de minimale voorwaarden van de ANWB te voldoen. 1 parkeerplaats en 1 die eruit zag alsof de bewoners in grote haast waren vertrokken met achterlating van al hun rubbish . Stukkie in zijn achteruit en een camping plaats gevonden in Broomshill. Wederom een Shire camping. Dus melden bij de gemeente, 30 dollar betalen en een privé camping tot onze beschikking inclusief bakplaat en wasserij.

Overigens is vandaag gebleken dat Australië helemaal niet zo groot is. Gisteren was er een Duits stel bij de beklimming van Mount Barret.

Vanochtend gingen we zoals je dat doet na 180 km rijden, een kopje koffiedrinken in Jerramungup en ja hoor , jullie begrijpen het al.

De groeten

Bertenpeet

1. Marian van Haaren:
    12 maart 2019
    Gaat er ook een schaap mee naar huis? Verwacht morgen wel mooie foto's.
  2. Iet van Haaren Slee:
    12 maart 2019
    Alles went ;) maar luxe keuken dus geen hout uurtje om op te kokkerellen. En maak maar een foto van Shaun en zijn neefje! Kleinkinders houden ook van Shaun gelukkig.
    Waslijn gespannen!!!!! Ok veel sheep plezier.
  3. Jasje:
    12 maart 2019
    Avonturen joh! Mooie dingen om te doen (behalve die arm dan). Ik kan wel genieten van de meeste plaatjes die jullie daar schieten. Zitten mooi uitzichten bij zeg. Als jullie nog lekker samen door gaan met genieten dan klik ik af en toe nog jaloers deze bookmark aan ;-). Deal?