Spido

24 maart 2019 - Augusta, Australië

Na een rustige kille zondagochtend hadden we om 2 uur een rondvaart gereserveerd over the Blackwood River met kapitein Graham.. Vogels en dolfijnen  zouden we kunnen spotten. Maar zeker geen garantie voor wat de dolfijnen betreft.

Na 1 1/2 uur varen veel zwarte zwanen ,pelikanen  en zelfs een visarend gezien.

En toen opeens: dolfijnen on the right! Als eerste gespot door Peter van D.! Zeker een stuk of 7 zwommen er rond de boot.Voor Graham genoeg reden  om wat extra rondjes te maken.

Foto' s in een grot is lastig,maar vogels zijn ook niet de allermakkelijkste doelgroep. Veel inzoomen is het devies.

Morgenochtend eerst kaarsje voor broer Paul opsteken en dan richting Margaret River en door naar Busselton.

Bertenpee

1. Peter g. J.:
    24 maart 2019
    Hebben jullie niet een stukje aas voor die dolfijnen. Komen ze in ieder geval goed op de foto. Maar niets over walvissen te melden door jullie kapitein.
  2. Iet van Haaren Slee:
    24 maart 2019
    Laat de Flippers maar gewoon doen waar ze zin in hebben. Apart gevoel is genoeg!
  3. Iet van Haaren Slee:
    24 maart 2019
    Morgenochtend om 8 uur allemaal Paul bijstaan in onze gedachten en kaarsjes helpen echt. Grtjs
  4. Marian van Haaren:
    24 maart 2019
    Leuk uitstapje voor de zondag ver weg in WA. Vanochtend kaarsje aangestoken oa voor Paul. Vanmiddag geen dolfijnen maar hardlopers/loopsters gespot; 20 van Alphen ging weer eens door onze wijk.