Winery's

25 maart 2019 - Perth, Australië

Bij vertrek uit Augusta slechts 9 graden, brrrrr. In Margaret River was het al 16 graden en we eindigde in Busselton met 25 graden op de thermometer.

Onderweg zo'n 30 winery's geteld. Rondgewandeld in Margaret River. Niet heel speciaal,  veel toeristen dingen . Busselton ook niet heel speciaal maar daar hebben ze een jetty = pier van 1,8 km. Die gaan we later nog bezoeken.

Vanaf de camping moeten we alleen de Bussel highway oversteken ( eerst naar rechts dan naar links kijken) om na 100 meter oog in oog te staan met de Indische Oceaan.

Zonsondergang is altijd mooi en nog mooier als er net een Stingray wordt gevangen.Denk aan de Australische Freek Vonk, Steve Irwin. Was een iets grotere Stingray die hem fataal werd , maar toch.

En alweer achterburen met kerstverlichting. Het is vandaag over 9 maanden al weer zover, dus niks te vroeg.

..Bertenpeet

PS hond staat bij de ingang van de camping.

1. Marian van Haaren:
    25 maart 2019
    Bij jullie is het herfst, dan snap ik dat de kerstverlichting weer aangaat.
  2. Iet van Haaren Slee:
    25 maart 2019
    Zo is het maar net! Dus vanavond stingray op het menu??? En fijn die stijgende dagtemperatuur, steeds een laagje minder aan. Las over Busselton een heel verhaal maar bij afbeeldingen zag ik alleen die eindeloze pier. Geen tram maar treintje wellicht vandaag of morgen. Zijn er geen vliegende vissen te bekennen? Hup zo in je netje ;) Dagdag Iet