Ingepakt

26 maart 2019 - Perth, Australië

Cape Naturaliste vuurtoren. Prachtige locatie, amazing vieuw maar geen vuurtoren te bekennen , volledig ingepakt i.v.m. major renovations.

En toen, wat te doen? Dunsborough bekijken . Snel klaar, weinig nieuws onder de ,gelukkig stralende , zon.

Dan maar doen waar we niet goed in zijn: campingzitten. Peter werd onrustig , wilde zijn blok aan zijn arm even naast zich neerleggen en toch een snorkel poging wagen. Zo gezegd zo gedaan. Zie foto's.

Stukje strand gewandeld. Kwamen de lokale strandstoelen verhuur nog tegen.

Terug op de camping toch nog een beetje opwinding.2 possums in de boom achter ons. De eerste levende ooit die we zagen. In Nieuw Zeeland alleen uitgesmeerde possums  gezien langs de diverse wegen.

Morgen de jetty.

Bertenpeet

1. Iet van Haaren Slee:
    26 maart 2019
    Traag gaan de dagen dan maar ach dadelijk thuis weer veel gejacht alom. Zee ziet er prachtig uit, water is nog goed van temperatuur? En ik had nog nooit gehoord van een possum, gelezen hoe en wat op Wikipedia en dus wat wijzer dankzij jullie!
  2. Marian van Haaren:
    26 maart 2019
    Geen boeken meer te lezen? Luieren moet je leren. Ik herken wel dat je er steeds op uit wilt gaan. Hebben wij tijdens vakanties ook last van.