Dammetjes bouwen

29 maart 2019 - Perth, Australië

Deden Peter en Boudewijn al tijdens onze allereerste kampeervakantie( rent a tent ) in Les Ardennes.

Hier in Harvey hebben ze er ok een gebouwd inclusief nevengeul. Indrukwekkend bouwsel. Ter plekke is ook een amphitheater en wat picnickplekken.

Alvorens de dam te bezoeken waren we bij de plaatselijke VVV om te  informeren wat Harvey te bieden heeft. Is echt heel knap zoals bij iedere VVV de medewerkster enthousiast verteld  dat er  eigenlijk niet zo veel is. J a een picknickplaats langs Honeymoonroad met a wildflowermeadow, maar dat  is in het voorjaar.

Dus maar beetje rondgereden en the big Orange nog maar eens  van dichtbij bekeken. Leuke uitkijktoren met info over hoe Harvey is gegroeid. Sorry Harvey dat we het eerst niks vonden......

Spoorwegmuseum, ja ja, later nog bezocht, 2 uurtjes per week open op zondagmiddag. Jammer.

Morgen naar de laatste 🏕️.

Bertenpeet

PS: naast de " ananas boom " zit een meneer en die zit daar van  '.s ochtends 8  tot ' s avonds 6, the gate-keeper

Foto’s

2 Reacties

  1. Marian van Haaren:
    29 maart 2019
    Achter de dam zit een stuwmeer neem ik aan.
  2. Iet van Haaren Slee:
    29 maart 2019
    Die meneer zit in ieder geval in de schaduw en doet vast vaak een dutje. Weinig bezoekers denk ik in de herfst. En maakten Peter en de toen nog kleine Boudewijn net zulke grote dammen ;)
    Ziet er allemaal indrukwekkend uit en die sinasappel erg vrolijk.