Voor Jos!

28 maart 2019 - East Perth, Australië

Die volgend jaar via Wellington in West Australië naar Thailand gaat. Want dit moet je  met eigen ogen zien, niet te filmen.

Begonnen met 1 tuinkabouter en nu honderden die om de zo veel jaar ook nog eens overstromen. Ik denk dat we in Leuth ook maar zoiets moeten gaan doen, toeristische attractie.

Verder weinig te melden vandaag. Harvey is qua dorp meer dan wij verwachtten. Op de camping wil je nog niet dood gevonden worden en the Big Orange is lang niet zo big als je zou denken.

Morgen het andere hoogtepunt van  Harvey: de stuwdam.

Bertenpeet

1. Peter g. J.:
    28 maart 2019
    Zou al die gevonden wanten en handschoenen inruilen voor deze vrolijke bende Gr peter
  2. Iet van Haaren Slee:
    En alle kabouters een naam geven, of allemaal Piggelmee! Wat een vrolijk gezicht, hier ook maar doen want wat ze ook doen toeristen komen er niet.
  3. Marian van Haaren:
    28 maart 2019
    Bij deze doneren wij onze enige (door Menno verfoeide) tuinkabouter.
  4. Trees:
    Een nachtmerrie.
  5. Jos:
    28 maart 2019
    wat zal dat een herrie geven bij het werkoverleg...…. wel geweldig om te zien